קרם פנים או קרם הגנה

זאת שאלה שאני נתקלת בה המון, במיוחד לקראת הקיץ. אז בואו שניה נציץ על הנושא..

אז אם אתם תוהים מה ההבדל בין קרם פנים לקרם הגנה, אתם ממש לא היחידים.

ובכן, קרם פנים הוא כמו חטיף טעים לעור שלכם. הוא נועד להעניק לחות ולהזין את העור, ולהשאיר אותו חלק ורך. מצד שני, קרם הגנה הוא כמו מגן על העור שלכם. הוא נועד להגן על העור מפני קרני UV מזיקות של השמש, אשר יכול לגרום לכוויות שמש, הזדקנות מוקדמת, ואפילו סרטן העור. 

חשיבות ההגנה על העור בקיץ.

אה, קיץ! עונת השמש, החופים החוליים והלימונדה הקרה והמרעננת. אבל רגע, לפני שאתם יוצאים אל חיק הטבע, אל תשכחו להגן על העור שלכם! קרם הגנה הוא החבר הכי טוב שלכם במהלך חודשי הקיץ, וכמובן לא לשכוח לחבוש כובע ומשקפי שמש להגנה נוספת. זכרו, מעט שמש טובה עבורכם, אבל יותר מדי, כמו כל דבר כמעט בחיים (חוץ מאהבה..ף-)) יכול להזיק.

היתרונות של שימוש בקרם פנים עם SPF

קרם פנים עם SPF הוא כמו שיקוי קסום לעור שלכם. לא רק שהוא מלחח ומזין את העור שלכם, אלא הוא גם מגן עליו מפני קרני UV מזיקות של השמש. משמעות הדבר היא  -דאגה אחת פחות 😊. בנוסף, זהו קרם שקל למרוח אותו, הוא מריח מצויין והכי חשוב – הוא הכי טבעי ובריא..

אז.. התשובה שלי לשאלה האם למרוח קרם פנים או למרוח קרם הגנה היא: 

גם וגם! קרם פנים טבעי שמכיל שמן שומשום/חמאת שיאה/שמן זית, מכיל גם מקדם הגנה טבעי של עד 20SPF.

לכן, אם הצורך שלכם הוא לא מעבר לכך, אתם לגמרי מסודרים עם קרם טבעי. לאלו שצריכים הגנה חזקה יותר מכל מיני סיבות (למשל- טיפולי פנים כמו הזרקות, חומצות וכו') אני ממליצה להשתמש בקרם ייעודי להגנה מפני השמש. למי שלא? אתם יכולים למרוח את הקרם שלי ולרוץ לים!

טיפים למריחת קרם פנים וקרם הגנה בצורה נכונה

כשמדובר במריחת קרם פנים וקרם הגנה, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תמיד להתחיל עם פנים נקיות ויבשות. לאחר מכן, יש למרוח כמות בגודל מטבע של קרם פנים או קרם הגנה על הפנים, הצוואר והאוזניים. הקפידו לפזר אותו היטב כך שהוא יכסה את כל האזורים החשופים.

כיצד לשמור על עור בריא ויפה במהלך הקיץ

שמירה על עור בריא ויפה במהלך הקיץ יכולה להיות ממש קלה עם כמה טיפים פשוטים:

ראשית, הקפידו לשמור על הידרציה על ידי שתייה מרובה של מים.

שנית, הגנו על העור מפני השמש על ידי שימוש בקרם הגנה או קרם פנים עם SPF וכיסוי עם כובע ומשקפי שמש.

שלישית, אכלו תזונה בריאה מלאה בפירות וירקות כדי לתת לעור שלכם את החומרים המזינים שהוא צריך.

ולבסוף, אל תשכחו לטפל בעור שלכם עם שגרת טיפוח עור יומית. על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכל ליהנות הקיץ תוך שמירה על העור שלך בריא ויפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות