איך להקל כל כאבי גב ורגליים

כל היום על הרגליים? כך תקלו על כאבי הגב והרגליים אחרי יום ארוך

לא חושבת שיש מישהו בעולם הזה שלא חווה את התחושה של כאבים ברגליים, בגב, בצוואר או בכתפיים אחרי יום ארוך של הליכה או עמידה על הרגליים.

זה יכול להיות בגלל סיבות ממש מרגשות כמו חופשה בחו"ל או יום שופינג עם בן הזוג, וזה יכול להיות בגלל נסיבות משעממות יותר כמו יום סידורים, עמידה ארוכה בתור או אפילו יום שלם של בישולים בבית.

התוצאה היא אותה תוצאה…

אתם סוף סוף מתיישבים בכורסה בבית, ובאופן טבעי לחלוטין מושיטים ידיים אל עבר כפות הרגליים. אז אם אתם כבר במילא שם – תנו לי לתת לכם כמה טיפים ונקודות לחיצה שיכולים להקל משמעותית על כל המכאובים והמתחים שצברתם במהלך היום.

אבל קודם כל – למה זה בכלל קורה?

כשאתם עומדים או הולכים במשך הרבה זמן רצוף, שרירי הגב, היציבה והרגליים שלכם עובדים קשה יותר מהרגיל כדי לשמור אתכם זקופים וכדי לשמור על היציבה שלכם. זה עשוי לגרום לשרירים שלכם להתעייף, להתכווץ או להמתח, מה שמוביל לכאב ולאי נוחות.

🌿 בנוסף, עמידה או הליכה לפרקי זמן ממושכים יכולים גם לגרום לדחיסה של דיסקי עמוד השדרה בגב ובמפרקים ברגליים, מה שעשוי אפילו להוביל, במקרים קיצוניים, לדלקת.

🌿 יציבה לקויה יכולה גם היא לתרום לכאבי גב ולכאבי רגליים במיוחד אחרי זמן ממושך של עמידה או הליכה.

🌿 וגם כמובן שנעילת עקבים גבוהים או נעליים שאינן מתאימות כראוי יכולה להפעיל לחץ נוסף על כפות הרגליים, הרגליים והגב.

🌿 הגישה ההולסיטית גם מקשרת בין כאבי רגליים לבין משברים ומתחים הקשורים לעתיד שלנו.

אז מה צריך לעשות?

לעסות 😊.

יתרונות העיסוי של כף הרגל להקלה על כאבי גב ורגליים שהצטברו אחרי יום שלם של עמידה או הליכה:

סירקולציה: כפות הרגליים וכפות הידיים שלנו הם האיברים הכי פריפרייאליים שלנו. מה שאומר שמגיע אליהם הכי פחות דם. הזרמת דם חדש מגבירה את הסירקולציה, מביאה לניקוי, לשחרור ולפיזור של כל החסמים שמצטברים במהלך יום ארוך שכזה.

כאב: העיסוי מקל מאוד גם על הכאב ומסייע בהגמשת השרירים והמפרקים התפוסים.

הפחתת לחץ ומתח: עיסוי כפות הרגליים יכול לעזור להקל על מתח ועומס בשרירים, מה שיכול לעזור להפחית כאב ואי נוחות בגב וברגליים.

גמישות משופרת: עיסויי כף רגל קבועים יכולים לעזור לשפר את גמישות השרירים והמפרקים שלכם, מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון לפציעה ולשפר את הניידות הכללית שלכם, ואת איכות החיים.

הרפיה: עיסוי כפות רגליים יכול להיות מרגיע מאוד ויכול לעזור להפחית מתח וחרדה, דבר שמשפיע גם על תחושת כאב ואי נוחות כללית.

רגש: העיסוי מזרים החוצה רגשות, תחושות ומחשבות שליליות, ומביא להקלה בעומס הרגשי.

למדו איך להקל על כאבי הרגליים והגב שמגיעים אחרי יום עמידה ממושך תוך פחות מדקה 🙂

בסרטון הקצרצר הזה אני מדגימה לכם בדיוק מה לעשות ואיך לעסות את כפות הרגליים שלכם על מנת להקל על כאבים שנובעים מ'יום שלם על הרגליים'. . 

מה המצרכים הדרושים: שתי כפות ידיים אוהבות, וקרם, שמן או משחה איכותית מחומרים טבעיים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות