איך להעלות את רמות האנרגיה

ירידת אנרגיה? כך תזניקו את האנרגיה שלכם תוך דקות…

האם לעתים יש לכם ימים שבהם רמות האנרגיה שלכם דומות לאנרגיה שיש לכם בכל יום ראשון בבוקר? כולנו היינו שם! בין אם אתם נאבקים ביום עצל במיוחד או מרגישים את התרסקות הצהריים האיומה והמוכרת, אל חשש, כי באתי לסגור לכם בדיוק את הפינה הזאת.

תשכחו ממשקאות אנרגיה ממותקים או מטקטיקות מפוקפקות כדי להישאר ערים; אני כאן כדי להראות לכם איך להגביר את רמות האנרגיה שלכם באופן טבעי, בקלילות ובנעימות. 

במאמר זה, אני אתן לכם טיפים וטריקים שיגרמו לכם להרגיש כמו ארנב אנרג'ייזר על סטרואידים :-).

התכוננו לנצל את תחנת הכוח האנרגטית הפנימית שלכם ולכבוש את העייפות הזאת אחת ולתמיד.. נחשוף אסטרטגיות פשוטות אך יעילות שיגרמו לכם לקפץ בהנאה אפילו תוך כדי שעות הצהריים המנומנמות.

אבל קודם כל, בואו נחשוף את האשמים מאחורי השפל האנרגטי הזה.

הנה כמה סיבות לכך שאתם עשויים למצוא את עצמכם כמהים לזריקת אנרגיה באמצע היום:

דחיית שעת השינה: האם עשיתם צפיית בינג' כל הלילה בתוכנית האהובה עליכם? או אולי מצאתם את עצמכם מסתובבים באי נוחות במשך שעות במיטה? שינה לא מספקת או באיכות ירודה עלולה לגרום לכם להרגיש כמו צנוניות עד הצהריים.

צלילת מעמקים תזונתית: חוויתם פעם את "תרדמת האוכל" הידועה לשמצה לאחר ארוחת צהריים כבדה? רמות האנרגיה שלכם יכולות לצלול אם אתם שוקעים בארוחה שמנונית ועמוסת פחמימות שמכניסה את מערכת העיכול להילוך גבוה מדי. 

צניחת אנרגיה בישיבה: בילוי שעות דבוק לכיסא, בין אם בעבודה או במרתון של נטפליקס, יכול לבזבז את האנרגיה שלכם מהר יותר ממה שאתם חושבים. חוסר פעילות גופנית יכול להשאיר אתכם מרגישים רדומים וסחוטים נפשית.

שגרה…: השגרה הצפופה היומית יכולה לפעמים להרגיש כמו סדרה בלתי נגמרת של גורמי לחץ. ג'אגלינג מתמיד בין מועדים, פגישות וכל האירועים הבלתי צפויים של החיים יכול לגבות מחיר גבוה מאוד ממחסני האנרגיה שלכם. 

התייבשות: הזנחה או פשוט שיכחה של צריכת המים שלכם, יכולה להשאיר אתכם מיובשים וצחיחים ולקחת את רמות האנרגיה שלכם ישר אל המדבר.

אוקי. אז אחרי שזיהינו את גונבי האנרגיה החמקמקים, הגיע הזמן להתחמש בדרכים טבעיות להילחם בשפל האנרגיה ולהחיות מחדש את תחנות הכוח הפנימיות שלנו. מוכנים לבעוט את תחושת הנמנום היומית החוצה? בואו נצלול לתוך עולם של טכניקות מחשמלות להגברת האנרגיה. מי צריך עירוי של קפאין כשיש לכם את הסודות הממריצים של הטבע?

10 דרכים טבעיות להעלאת האנרגיה במהלך היום

🌿הקפידו על הידרציה: התייבשות עלולה לתרום לתחושת עייפות. שתו הרבה מים במהלך היום כדי לשמור על רמות נוזלים תקינות ולשמור על רמות האנרגיה שלכם. 

🌿צאו לאויר הפתוח: כן. נשמע מוזר אבל זה עובד 😊. לפעמים הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נפילת האנרגיה שמגיעה באמצע היום היא פשוט לקום ולצאת להליכה באויר הפתוח. הליכה קלה, משחררת, תעשה פלאים למצב הרוח ולרמות האנרגיה.

☀️ ובאותו עניין: קצת אור שמש – חשיפה לאור טבעי יכולה לעזור לווסת את השעון הפנימי של הגוף שלכם ולשפר את מצב הרוח והערנות הכללית. בלו קצת זמן בחוץ או שבו ליד חלון כדי לספוג את אור השמש.

🌿קחו תנומות כוח: תנומה קצרה של כ-20-30 דקות יכולה לספק זריקת אנרגיה מהירה. שימו לב לא לישון יותר מדי, שכן תנומות ארוכות יותר עלולות להשאיר אתכם מטושטשים. 

🌿דיאטה.. אכלו מזונות ממריצים: בחרו מזונות מזינים המספקים שחרור יציב של אנרגיה. בחרו דגנים מלאים, פירות, ירקות וחלבונים רזים. כדאי להמנע מחטיפים ממותקים או ארוחות כבדות, כי בסופו של דבר הם יביאו לכם את התוצאה ההפוכה. תנו לי להעשיר אתכם עם מילה אחת: בננה 😊.

🌿תנו עדיפות לשינה: סגרו את המסכים וודאו שאתם מקבלים מספיק שינה איכותית בכל לילה. כוונו ל-7-9 שעות של שינה רצופה כדי לאפשר לגוף לנוח ולהיטען באופן מלא. 

🌿תרגלו נשימות עמוקות או מדיטציה: לקיחת נשימות עמוקות ותרגול מיינדפולנס או טכניקות מדיטציה יכולים לעזור להרגיע את הנפש, להפחית מתח ולהגביר את הבהירות המנטלית, ובסופו של דבר להביא לכך שרמות האנרגיה שלכם ישארו גבוהות לאורך רוב היום.

🌿נסו ארומתרפיה: ניחוחות מסוימים, כמו פירות הדר או מנטה, ידועים כבעלי השפעות ממריצות. השתמשו בשמנים אתריים או הדליקו נרות ריחניים כדי ליצור אווירה מרוממת.

🌿הקשיבו למוזיקה מקפיצה: למוזיקה יש השפעה חזקה על הרגשות שלנו. הקשיבו למנגינות האנרגטיות האהובות עליכם כדי לרומם את רוחכם ולהגביר את המוטיבציה שלכם.

🌿נקודות לחיצה להרמת האנרגיה: נקודות לחיצה יכולות לעשות קסמים כדי להגביר את רמות האנרגיה באופן טבעי.

הנה חמש נקודות לחיצה ועיסוי שיכולות לעזור לכם להרים את רמות האנרגיה שלכם תוך כמה דקות...

  • נקודת העין השלישית (GV 24.5): ממוקמת בין הגבות, מאמינים כי נקודה זו יכולה לשפר את המיקוד ואת בהירות המחשבה. הפעילו לחץ עדין עם האצבע המורה או האמצעית למשך דקה תוך כדי נשימות עמוקות. 
  • יוניון ואלי (LI 4) Union Valley: נמצא ברשת הבשרנית שבין האגודל לאצבע המורה, נקודה זו נחשבת כמספקת זריקת אנרגיה. הפעילו לחץ חזק באמצעות האגודל והאצבע המורה של היד הנגדית ועסו בתנועה סיבובית במשך מספר דקות.
  • ים של אנרגיה (CV 6): ממוקם שני רוחבי אצבעות מתחת לטבור, נקודה זו ידועה כמשפרת את רמות האנרגיה הכוללת. הפעילו לחץ עדין עד בינוני עם קצות האצבעות והחזיקו למשך מספר דקות תוך כדי נשימות איטיות ועמוקות.
  • ביגר ראשינג – Bigger Rushing (LV 3): ממוקם בחלק העליון של כף הרגל, בשקע שבין הבוהן הגדולה לבוהן האצבע, נקודה זו נחשבת כמעוררת זרימת אנרגיה בכל הגוף. הפעילו לחץ עם האגודל ועסו בתנועה מעגלית במשך מספר דקות.
  • גרייט ראשינג -Great Rushing (KID 1): ממוקם על סוליית כף הרגל, בשקע במרכז הכרית העליונה של כף הרגל, נקודה זו ידועה ביכולת שלה לחדש את האנרגיה. הפעילו לחץ באמצעות האגודל ועסו בתנועה מעגלית או למעלה ולמטה למשך מספר דקות.

❤️ הכנתי לכם גם סרטון שמדגים שלוש דרכים מהירות לקבל בוסט של אנרגיה. כדאי להכין מראש שמן עיסוי או משחה טבעית כלשהי. מוכנים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות